DARMOWA DOSTAWA przy zakupie powyżej 499 PLN
  1. Reklamacji podlega wyłącznie towar, który został zakupiony u sprzedawcy i stanowi własność Konsumenta.
  2. Jeżeli kupującym jest konsument (osoba fizyczna nie działająca w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, zatrudnienia lub zawodu) na wszystkie oferowane towary udzielana jest gwarancja na okres 24 miesięcy, jeżeli na towarze nie ma daty ważności, w przeciwnym razie postępowanie jest zgodne z Ustawą o ochronie konsumentów i Kodeksem cywilnym oraz niniejszymi warunkami reklamacji. Jeżeli kupującym nie jest konsument, procedura jest zgodna z przepisami Kodeksu handlowego, a okres gwarancji wynosi 1 rok lub do daty ważności wskazanej na opakowaniu produktu. Poniższe warunki reklamacji dotyczą wyłącznie konsumentów.
  3. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu odbioru towaru od firmy transportowej lub bezpośrednio od sprzedawcy, w przypadku odbioru osobistego przez kupującego, w dniu odbioru. Zapis ten nie dotyczy towarów, których termin przydatności podany jest na opakowaniu produktu.
  4. Kupujący ma obowiązek zgłosić reklamację sprzedającemu niezwłocznie po stwierdzeniu wady.
  5. Odpowiedzialność za wady nie obejmuje następujących przypadków i wad:
    • wada powstała na skutek mechanicznego uszkodzenia produktu spowodowanego przez kupującego
    • poprzez niewłaściwe obchodzenie się z produktem w sposób inny niż wskazany w instrukcji obsługi
    • używania towaru w warunkach nieadekwatnych do wilgoci, oddziaływania chemicznego i mechanicznego środowiska naturalnego lub odpowiedniego podłoża do zalecanego stosowania towaru zgodnie z instrukcją
    • poprzez zaniedbywanie opieki i konserwacji towaru
    • uszkodzenie towaru na skutek nadmiernego obciążenia
    • poprzez użytkowanie towaru niezgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji, zasadach ogólnych, normach technicznych lub przepisach bezpieczeństwa lub w inny sposób naruszając warunki gwarancji.
    • za towary, które zostały dostarczone na zamówienie, na konkretne i konkretne życzenie klienta (mieszanie kolorów, tynków i lakierów).
  6. Wady powstałe na skutek klęski żywiołowej są również wyłączone z odpowiedzialności za wady.
  7. Odpowiedzialność za wady nie dotyczy także normalnego zużycia towaru (lub jego części) spowodowanego użytkowaniem towaru. Nie można uznać za wadę, co wynika już z charakteru rzeczy, jej minimalnego okresu trwałości lub okresu użytkowania, który może być ograniczony do krótszego czasu. Na towarze podany jest minimalny okres przydatności do spożycia, okres użytkowania, okres spożycia lub podobny okres i towar podlega takiemu oznakowaniu.
  8. Reklamowany towar należy odesłać na nasz adres podany poniżej, ale nie należy go za pobraniem ani dostarczyć osobiście na adres kontaktowy. Towar należy opakować w karton, puste miejsca wypełnić tak, aby towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie, zalecamy wysyłkę listem poleconym lub przesyłką ubezpieczoną. Do towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu (fakturę) oraz opis wady, ewentualnie zalecamy dołączenie wypełnionego formularza reklamacyjnego wraz z dowodem zakupu. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Reklamację należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej (pocztą) lub osobiście (nie pocztą elektroniczną).
  9. Sprzedawca potwierdza otrzymanie reklamacji i wydaje kupującemu potwierdzenie złożenia reklamacji towaru w odpowiedniej formie. Za dzień zgłoszenia reklamacji uważa się dzień dostarczenia towaru do sprzedawcy. Jeżeli nie ma możliwości natychmiastowego doręczenia potwierdzenia, należy je dostarczyć bez zbędnej zwłoki, najpóźniej jednak wraz z dowodem rozpatrzenia reklamacji. Potwierdzenie rozpatrzenia reklamacji zostanie przesłane w formie pisemnej.
  10. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie ustalić sposób rozpatrzenia reklamacji, w skomplikowanych przypadkach w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. W uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy wymagana jest kompleksowa ocena techniczna towaru, nie później niż 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Po ustaleniu sposobu rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, w uzasadnionych przypadkach możliwe będzie rozpatrzenie reklamacji w późniejszym terminie. Jednakże rozpatrzenie reklamacji nie może trwać dłużej niż 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Po upływie 30-dniowego terminu na rozpatrzenie reklamacji kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna i zostanie mu zwrócona cała kwota za towar lub ma prawo wymienić towar na nowy.
  11. Prawa Kupującego przy składaniu reklamacji:
    • jeżeli jest to wada dająca się usunąć, kupujący ma prawo bezpłatnie, terminowo i należycie ją usunąć, a wadę tę należy usunąć bez zbędnej zwłoki
    • kupujący może zamiast usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na inną, jeżeli wada dotyczy tylko części rzeczy, wymiana tej części i ekipa sprzedającego nie pociągną za sobą nieproporcjonalnych kosztów w stosunku do ceny towaru lub ciężkości szkody wada
    • zamiast usunięcia wady sprzedawca może wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad, jeżeli nie spowoduje to dla kupującego poważnych trudności
    • jeżeli chodzi o wadę, której nie można usunąć i która uniemożliwia prawidłowe użytkowanie rzeczy, kupującemu przysługuje prawo do wymiany rzeczy lub odstąpienia od umowy. Kupującemu przysługują także pewne uprawnienia w przypadku, gdy choć jest to wada dająca się usunąć, to jednak kupujący nie może prawidłowo używać rzeczy ze względu na ponowne pojawienie się wady po naprawie lub z powodu większej liczby wad.
    • jeżeli występują inne wady nieusuwalne, kupujący ma prawo do rozsądnej zniżki od ceny rzeczy.
  12. Reklamację uważa się za rozstrzygniętą, jeżeli postępowanie reklamacyjne zakończy się dostawą reklamowanego towaru, jego wymianą lub zwrotem ceny zakupu towaru, pisemnym zaproszeniem do przejęcia świadczenia lub jego uzasadnioną odmową.
  13. Reklamację uważa się za rozpatrzoną, jeżeli postępowanie reklamacyjne zakończy się wydaniem reklamowanego towaru (wymianą, naprawą), zwrotem ceny zakupu towaru, udzieleniem odpowiedniego rabatu lub uzasadnieniem odmowy. Konsument informowany jest o wyniku postępowania reklamacyjnego w ustawowym terminie.
  14. Brak uszkodzeń towaru lub stan opakowania (zgodnie z instrukcją przy odbiorze towaru) należy sprawdzić przy odbiorze towaru, gdyż towar może ulec uszkodzeniu w transporcie. Zalecamy kupującemu rozpakowanie towaru i sprawdzenie go w obecności przewoźnika. Swoim podpisem oświadczasz kurierowi, że opakowanie jest nieuszkodzone.
  15. Niniejsze warunki reklamacji stanowią integralną część ogólnych warunków handlowych, a sprzedawca zastrzega sobie prawo do ich zmiany w dowolnym momencie, nawet bez wcześniejszego powiadomienia sprzedawcy.
  16. Kontakt jest B&B Montagen, s.r.o., Sebedražská cesta 680/10, 971 01 Prievidza

info@xxlkolory.pl

Darmowa dostawa już od 499 PLN. Więcej w sekcji dostawa i płatność.
W magazynie mamy większość produktów. Wysyłamy w ciągu 24 godzin.
Doradzimy Ci w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku: 8:00 - 17:00.
Własny klimatyzowany magazyn. Gwarantujemy jakość przechowywania.
Upgates online store rental , Ustawienia plików cookies